
CRMOline מתקדם לחנויות טלפונים ניידים ומרכזי שירות
מחפשים פתרון שמותאם במיוחד לניהול חנות טלפונים ניידים ומרכזי שירות? מערכת ה-CRMOnline שלנו נבנתה במיוחד עבור העסק שלכם. היא משלבת ניהול מלאי, מעקב אחר תיקונים, לקוחות וכספים בפלטפורמה נוחה אחת.
ממשק ידידותי למשתמש, אוטומציה של משימות יומיומיות ושליטה על תהליכי תיקון – כל אלו עוזרים לחסוך זמן ולשפר את איכות השירות. עקבו אחר חלפים, ערכו מסמכים, עדכנו את הלקוחות במצב התיקון והציעו תנאי תשלום גמישים. הפכו את ניהול העסק לפשוט ויעיל יותר!
מה אתם מקבלים?
טופס תיקון
ניהול מוצרים, אימיאי, חלקים ומחסנים
הזמנור רכש
ניהול ספקים
קופת חנות
הזמנות
הזמנות רכש
חשבונות
דוחות מכירות ואנליטיקה
הצעות מחיר
ניהול מכשירים
חשבונית ירוקה
סליקת אשראי
היסטוריית תיקונים
שליחת קישורים לדרישת תשלום
הודעות ללקוח בכל שלב התיקון
ועוד הרבה יותר!
יתרונות CRMOnline
אוטומציה מלאה – כדי שכל תהליך יתנהל מעצמו



גלו את היכולות של מערכת ה-CRMOnline שלנו ושפרו את ניהול העסק שלכם!
פתרון נוח לחנויות טלפונים ניידים ומרכזי שירות
⏤ עם CRMOnline אתם תמיד צעד אחד קדימה. ⏤
